1.1 Mit kell tennem, ha több információra van szükségem?
Írj bizalommal az oldalon feltüntetett e-mail címre (treszkai73@gmail.com) minden kérdésre válaszolunk.
1.2 Mi az eBizsu?
Tevékenységi területünk a divatékszerek gyártása és -forgalmazása
1.3 Mit jelent eBizsu-képviselőnek lenni?
eBizsu-képviselőként divatékszereinket népszerűsíted felhasználva az eBizsu-katalógusokat és látogatva honlapunkat, a www.eBizsu.hu-t
Elsőként ki kell építened az ügyfélköröd, amely kezdetben valószínűleg a családtagjaidból, barátaidból, iskola- vagy munkatársaidból, szomszédokból áll. Később viszont, ha már megtetted ezt az első lépést, az eBizsu segít neked, hogy minél jobban kiszélesítsd ügyfélköröd, hogy ez túllépje a te jelenlegi ismeretségi körödet.
Használnod kell az eBizsu-katalógusokat és a honlapot ahhoz, hogy népszerűsíthesd a termékeinket, és amikor összegyűlt az első megrendelésed (jelenleg minimum 5000 Ft értékben), ezt továbbítod nekünk az interneten. (Ehhez a beiratkozáskor készítünk számodra egy felhasználói oldalt a honlapunkon.) A rendelt termékeket postán küldjük neked arra a címre, amelyet megjelöltél a beiratkozásnál.
Ha nincs mindig internet-hozzáférési lehetőséget, a rendelést telefonon is megteheted a 0040 745 480 403 telefonszámon hétfőtől péntekig 08.30 – 16.30 között.
A beiratkozás díjmentes, egyedüli feltétele az, hogy az első rendelésed értéke el kell érje az 5.000 Ft-ot. A rendelést a katalógus és az általunk adott kiegészítő információk alapján kell összeállítanod. A kiegészítő információkat ingyen tudhatod meg tőlünk, ezt csupán igényelned kell, és telefonálnod.
Minden kampányunkra díjmentesen küldünk neked egy katalógust, ha viszont ennél többet szeretnél egy jelképes összeget kell értük fizetned (ez az összeget a nyomdai költségek egy részét fedezi). A második katalógusért 70 Ft-ot kérünk.
1.4 Kell beíratkozási díjat fizetnem ahhoz, hogy az eBizsu képviselőjévé váljak?
Az eBizsu semmilyen díjat (sem beiratkozási, sem első csomag-díjat, stb) nem gyűjt be a képviselőitől. A vállalat jövedelme az eladott divatékszerekből származik.
1.5 Hogyan áruljuk a termékeinket?
Az eBizsu a közvetlen értékesítés módszerét alkalmazza. Ezért kiépített egy képviselői hálózatot, amelynek segítségével népszerűsíti a termékeit.
1.6 Mi NEM az eBizsu?
Az eBizsu nem a klassziku Multilevel Marketing hálózatépítési módszerével szerveződik, nálunk ugyanis a képviselői struktúrának csak három fokozata van, és erre pusztán szervezési szempontokból van szükségünk, tekintettel arra, hogy nagyon sok képviselő tartozik hálózatunkhoz.
1.7 Számít, hol lakom vagy hány éves vagyok?
A lakhelyedtől függetlenül lehetsz eBizsu-képviselő, viszont ha nem töltötted még be a 18 évet, a szüleid beleegyezésére is szükség van ahhoz, hogy képviselőnek jelentkezz.
1.8 Hogyan szerveződnek az eBizsu-képviselők?
A képviselők csoportokba szerveződnek, minden csoportnak van egy koordonátora. A koordonátorokat pedig egy menedzser irányítja. Az eladási hálózatunk három szintre tagolódik, és ezeket a szinteket az egyszerűbb, áttekinthetőbb szervezésért, ügyvitelért építette ki az eBizsu. Más módszerrel nehezebben lehetne a sok képviselőnk tevékenységét követni. Az eBizsu nem engedi a szintek lefelé történő bővítését, így tehát, ha egy képviselő koordonátor szeretne lenni, közvetlenül annak a menedzsernek az irányítása alá fog kerülni, akihez a képviselő koordonátora is tartozik. Tehát arra a szintre kerül, amelyen saját koordonátora van.
1.9 Melyek az eBizsu termékei?
Az eBizsu változatos divatékszereket gyárt és forgalmaz. Termékei egyedi tervezésűek. Kézzel gyártott divatékszereket forgalmazunk, amelyeknek féldrágakő vagy szintetikus az alapanyaguk.
1.10 Mi történik a személyi adatokkal, amelyek megadok a beiratkozáskor?
Ezeket az adatokat szigorúan arra a célra használjuk, hogy felvegyük veled a kapcsolatot. A személyi adataidat semmilyen feltétel mellett nem adjuk ki más cégnek vagy személynek.
2.1 Mi az első lépés, hogy eBizsu-képviselővé váljak?
Felveszed velünk a kapcsolatot, mi meg átadunk minden szükséges információt és eszközt, amellyel elkezdheted tevékenységed. Díjmenetesen egy termékkatalógust és egy beiratkozási űrlapot küldünk postán. A beiratkozási űrlapot kitöltve, aláírásoddal ellátva küldöd vissza, és mellékelned kell még egy fénymásolatot a személyi igazolványodról. Az űrlapot a következő lehetőségekkel juttathatod vissza.
- egyszerű levél formájában, a Román Posta küldeményeként. Ebben az esetben arra a címre küldöd a levelet, amelyet mi feltüntettünk a borítékon, amelyben megkaptad a beiratkozási űrlapot.
- a kitöltött és aláírt űrlapot, illetve a személyigazolványt bescanneled, és elküldöd e-mailen.
2.2 Mekkora nyereségem van, ha eBizsu-képviselőként tevékenykedem?
Kedvezményeink a következők:
5000 ft-os rendeléstől 15000 ft-ig 15 százalékos árengedményt adunk
15000 ft-os rendeléstől 30000 ft-ig 20 százalékos árengedményt adunk
30000 ft-os rendeléstől 35000 ft-ig 23 százalékos árengedményt adunk
35000 ron-nál nagyobb rendelésnél 25 százalékos árengedményt adunk
2.3 Hogyan adom le az első rendelést?
Amint össze tudtál gyűjteni egy legkevesebb 5000 Ft-os rendelést (ekkora egy rendelés minimális értéke), kapcsolatba lépsz velünk, és mi egy speciális felhasználói oldalt nyitunk a számodra. Ezt az oldalt egy jelszóval nyithatod majd meg. Ezen az oldalon keresztül adhatod le az első megrendelésed, és a későbbiekben majd itt követheted le a rendeléseidet.
Ha nincs internet-hozzáférési lehetőséged, a rendeléseket telefonon is leadhatod az oldalon megadott telefonszámon (0040 745 480 403).
2.4 Hogyan fizetem ki a megrendelés összegét?
A rendeléseket postai utánvétellel lehet kifizetni akkor, amikor megérkezett a csomag a megrendelt termékekkel.
2.5 Hogyan szállítják le a megrendelést?
A rendeléseket a Magyar Postán - keresztül szállítjuk le. A termékekből összeállított rendelés 3-5 napon belül érkezik a címzetthez.
Minden megrendelésnél szállítási díjat kell fizetni.
Az eBizsu állja a szállítási költség egy részét. Minél nagyobb a rendeles értéke, annál nagyobb részt vállal fel az eBizsu a szállítási költségből.
2.6 Mit jelent egy eBizsu-kampány?
Az eBizsu rendszeresen (egy-két havonta) ad ki új katalógust új termékekkel, vagy kedvezményes árajánlatokkal. Ezt az időszakot nevezzük eBizsu-kampánynak. Egy katalogusból az adott kampány vége után is lehet rendelni mindaddig, amíg a kért termékből van raktáron. Ez arra az esetre is érvényes, ha az adott termék nem szerepel az aktuális katalógusban.
2.7 Mit kell tennem, ha már nem akarok eBizsu-képviselő lenni?
Két feltételünk van, amelyet egy képviselőnek teljsítenie kell abban az esetben, ha megszakítaná az együttműködést az eBizsu-val:
- törlessze a megrendelések számláit, ne legyen elmaradása
- és tudassa az eBizsu-val telefonon, vagy e-mailen, hogy felfüggesztené a tevékenységét.
Ha mindkét feltételt teljesítette a képviselő, az eBizsu automatikusan megszünteti az együtműködést a szóban forgó képviselővel.
2.8 Milyen egy képviselő munkaideje?
Nincs kötött munkaidő. eBizsu-képviselőként magad osztod be az idődet. Annyi időt szánsz az eBizsura, amennyi pénzt ebből a tevékenységből nyerni szeretnél.
2.9 Csak meghatározott napokon lehet rendelni?
A hét bármely napján le lehet adni a rendeléseket. A termékeket a rendelés leadásától számítva 24-32 órán belül tesszük postára, annak függvényében, hogy mennyi termékünk van raktáron.